logo

Fotografia wizerunkowa



Wyeksponowanie pozytywnych cech danej osoby czy całego przedsiębiorstwa w ciekawy i niebanalny sposób to podstawowe zadanie fotografii wizerunkowej.

Czym jest fotografia wizerunkowa?

Składają się na nią zdjęcia portretowe, reportażowe, czy fotografie reklamowe. Każde ujęcie ukazujące pracownika, pracodawcę, miejsce pracy czy produkty lub usługi w estetycznej, oryginalnej formie, buduje trwały i korzystny wizerunek firmy w oczach odbiorców. Tego typu obrazy niosą konkretne treści. Ich cele to zachęcać, przyciągać, zapadać w pamięć. Skłaniają do kontaktu, skorzystania z usług, zakupu produktów. Wpływają na postrzeganie przedsiębiorstwa jako podmiotu aktywnego, otwartego, przyjaznego, a zarazem profesjonalnego. Wśród fotografii wizerunkowych znajdziemy także portrety przedstawiające członków zespołów pracowniczych, liderów, prezesów czy właścicieli biznesów. To wizerunki ludzi w pełni kompetentnych, ekspertów w swoich dziedzinach, prawdziwych fachowców.
Zdjęcia znajdują zastosowanie wszędzie tam, gdzie pojawiają się informacje o przedsiębiorstwie: w mediach tradycyjnych, drukowanych, w materiałach poligraficznych, w mediach społecznościowych, na stronach internetowych. To wizytówki firmy, dlatego dbam o to, by prezentowały się znakomicie.

Sesje wizerunkowe dla firm – pokaż się z najlepszej strony

W fotografii biznesowej kładę szczególny nacisk na wykorzystanie fachowej wiedzy fotograficznej, wysoką jakość zdjęć oraz dokładną obróbkę techniczną. Dbając o właściwe oświetlenie, odpowiednie tło, działając zgodnie z przyjętym harmonogramem pracy szukam najkorzystniejszych ujęć i oryginalnych kadrów. Wsłuchuję się w ludzi i odczytuję ich emocję. Współpracujemy „na luzie”, bez tremy, bez stresu. Chcę, by każda sesja wizerunkowa była pozytywnym doświadczeniem dla fotografowanych osób, by wspominana była z uśmiechem, jako czas dobrej zabawy. Rozluźnieni modele i modelki to połowa sukcesu – relaks podczas pozowania skutkuje dobrymi emocjami widocznymi na finalnym obrazie. Dlatego pomagam dobierać odpowiednie postawy, zwracam uwagę na właściwą mimikę i gesty. Szukam kompromisu między ukazaniem ludzi jako profesjonalistów i ekspertów, a wydobyciem na zdjęciach ich uroku osobistego oraz indywidualnego charakteru.

Fotografia wizerunkowa to nie tylko element marketingowy czy sprzedażowy. To także ciekawe doświadczenie zarówno dla modeli, jak i dla mnie – jako fotografa.